1. Home
  2. /
  3. Reviews

Reviews

Wat onze klanten zeggen:

Heerlijke bavette!

2 december 2020

De bavette is een absolute aanrader. Voor vragen over goede bereiding etc, kan je ook terecht bij de Vleesgroothandel. Echt super!

Martijn

Super vlees

2 december 2020

Meer hoef je niet te weten: super vlees!

Patrick

Waanzinnig Vlees

2 december 2020

Perfect geportioneerd vlees en handig per stuk verpakt.

Altijd top kwaliteit, dit is vlees met smaak en super mals.

Enorm blij dat ik dit kan kopen ik neem geen genoegen meer met minder.

Pieter de Boer

Echt vlees

2 december 2020

Heerlijk vlees en in uitstekende porties verpakt! Als je dit proeft blijf je terug komen!

Rz

Top kwaliteit vlees

1 december 2020

Top kwaliteit voor de levensgenieter! Ik bereid het vaak op de basterd BBQ en dan smelt het op je tong! Top!

Diederik
Menu